03.08.2022 13:10
Přijmeme asistenku firmy
Náplň práce:
- · Vedení denní agendy sekretariátu, evidence pošty a faktur
- · Podpora obchodního oddělení
- · Podpora ekonomického úseku – fakturace
- · Zajišťování kancelářských potřeb, pracovních oděvů, reklamních a propagačních materiálů
- · Evidence zdravotních prohlídek
- · Organizační zajištění služebních cest a pojištění
- · Péče o návštěvy
Požadujeme:
- · Min. SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- · Uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, MS Outlook…)
- · Znalost německého popř. anglického jazyka výhodou
- · Dobré organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme:
- · Finanční ohodnocení odpovídající praxi, dosaženému vzdělání a odvedené práci
- · Závodní stravování
- · Možnost ubytování
- · Nástup možný ihned nebo dle dohody
Žádosti s životopisem zasílejte na adresu: MEZ, a.s., Nedvědice 20, 592 62 Nedvědice,
resp. e-mail: info@mez.cz . Vaše dotazy zodpovíme na tel č. 566 592 114
—————
Kontakt
MEZ, a.s.592 62 Nedvědice
Czech Republic
IČ: 25309331
DIČ: CZ25309331
tel.: + 420 566 592 114
ID datové schránky:
p2re7bn
info@mez.cz